30 april 2008

Och så var det äntligen över ..

Denna hysterin över valdborg är äntligen slut. Och nu kommer det bara två månader frammåt då alla fjortisar kommer prata om hur fulla dom blev på 2.25or och hur roligt dom hade det. Men det är ju bra att någon lyckas bli full på nästintill alkoholfria drycker ! Grattis till dom.
Kvällen började hemma hos Mikael med en väldigt söt och full Berra och aah, haha vi andra kunde inte sluta skratta åt honom för han var så söt. Sedan blev det till att gå massa, och sedan efter ett tag ta bussen in till slottskogen, yes där fanns ju alla fjortisar. men det var rätt lugnt. sedan stack vi hem rätt tidigt och aah, lite lugnt bara sådär :)
Så nu känns det skönt att kvällen är över för den är verkligen meningslös, tänk om jag bara hade känt för att sitta hemma ikväll, nej då hade jag fått höra "men va, satt du hemma på valborg?" oh yes, för jag ville kanske inte ut och supa som alla andra. Men nu blev det inte till att sitta hemma, jag var väl för rastlös efter att varit hemma så länge.
Nej jag känner verkligen att det inte finns någon mening med denna dagen, så vi kan köra med 29 dagar i april också. Fan vad jag är smart !
Och så har jag fått ont i halsen igen, eftersom jag varit ute . yes jag är smart .
Men nu måste jag hålla mig frisk, för denna helgen kommer bli väldigt bra isåfall :)
Så nu ska jag ta och krypa ner i sängen med chippen och mysa lite .
Puss

Inga kommentarer:

 
-