30 maj 2008

I'm Walking on Sunshine

Vädret är helt underbart och vi hade inga riktiga lektioner i skolan idag, och nu kom jag precis hem efter en liten promenad med J och så väntar jag på Sandra. Kan det bli mycket bättre?

Nästintill osminkad och i en härlig grön tunika sprang jag runt idag, underbart verkligen.
.

Nu fick jag precis ett sms av sandra, hon sitter på bussen på väg hit. Så jag tänker trippa upp till hållplatsen och möta henne. Sedan ska vi ha en underbar eftermiddag och kväll, med bad mys och jordgubbar. Kanske även grilla såna där fluffiga vita mars... vet inte hur man stavar resten haha.

Hoppas ni får en underbart bra kväll och att ni också har sol! Jag har nu slängt av mig legginsen och tänker kila upp till hållplatsen barfota.
Pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack du :*

Anonym sa...

Du var verkligen jättefin idag!! Hihi, blev avis på tunikan :P Hoppas ni har det prima! <3

 
-