25 maj 2008

Mammas dag

Idag är det alla våra mammors dag, för er som inte visste det. Och jag vet ett underbart fint halsband som min mor hade älskat. Men eftersom jag inte hunnit köpa det så hoppas jag på att den affären har öppet idag, det är inte säkert.. Så då ska jag tvinga med min pappa dit så vi kan köpa det. Jag ska bara hinna också, har väldigt mycket i skolan den här veckan, usch usch.

Haha inatt drömde jag något helt sjukt, det är alldeles för kompliserat att förklara, men det var kul. Jag somnade nog inte förens vid 3 inatt, men ser ni designen? Yes jag suger i photoshop så det tog mig en evighet att göra, vad tycker ni?

Vad ska ni göra idag? För mig blir det bara plugg och åka och köpa halsbandet då kanske. Om solen tittar fram lite mer sedan så lägger jag mig nog ute och pluggar, så man får lite färg. Och man blir ju alltid piggare av att vara ute! Så jag hoppas på mer sol, för då ska jag även ta och fota lite, yes de gillar vi! :')
.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sötnos!
Skriv gärna tre positiva saker om dig själv i min blogg, försök att peppa dig själv!

:)

Anonym sa...

Idag ska vi sjävlklart fira mamma idag! Annars blir det bara mys i solen och slappa!

Anonym sa...

designen var finfin :)

Anonym sa...

du köper massa kläder :O

Anonym sa...

designen var fin! :D du får gärna göra en till mig med, haha! :p

 
-