27 maj 2008

Årets första dopp

Yes nu var det gjort, årets första dopp. Efter en lång stunds tvekan så kom vi tillslut i vattnen. Det var väldigt kallt, och så blåste det hur mycket som helst, men det var ändå skönt sådär. Och det var en väldigt bra anledning för mig att få ha på mig min nya bikini! haha

Nu ska jag snart gå ner och baka en hallonpaj innan jag börjar plugga so, det ska bli riktigt gott. Jag älskar verkligen allt som innehåller socker haha.
Och yes, vi bjuder på bilderna!
.

Jo just det föresten, ni vet det där underbara armbandet jag beställde i söndags kväll? Det kom idag, och det var nästan lika underbart som på bilden, om man bortser från att jag har liite för smala handleder haha. Men det är lätt att fixa till!
Hoppas ni haft en riktigt bra dag, och får en bra kväll! :)
Pusss

Inga kommentarer:

 
-