26 maj 2008

Såndär underbar hårfärg

Jah, ni vet nog alla att jag pratar om oranget hår. är det inte underbart fint, flickor med fräknar och sådär alldeles naturligt oranget hår. Jag verkligen älskar det, ibland önskar jag faktiskt att jag hade haft det. Men det är ingen hårfärg som man ska färga till, finns nog ingen som har lyckats bra. Det ser oftast bara ut som misslyckade blonderingar. Jag har själv misslyckats med en blondering en gång och gick omkring med morotsfärgat hår. Nu ångrar jag att jag inte njöt av det den dagen, för jah, jag hade det bara i 10 timmar. Men nej, jag verkligen älskar det

Var vi inte söta som små? Jag i mitt naturliga blonda hår, och Ida i sitt underbart naturliga oranga hår (förlåt älskling, jag vet att du inte gillar att man säger orange). Hon har sådär underbart självlockigt och sådär gyllene hår som hon självklart har massa små söta fräknar till. Jag älskar det.
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är supersött att ha rött läppstift när man har oranget hår! :)

Anonym sa...

aaa, det är såå fint med rött/oranget hår :)
puss,

Anonym sa...

så sött me fräknar=)ha en bra dag hoppas du har sol!

Anonym sa...

Sötsöt bild! :)

Sara Louise. sa...

Tack för kommentaren. Va söta ni är på bilden ;D

Anonym sa...

Aaaaw underbara älskade <333 Du får mitt hår mer än gärna älskling <333

 
-