29 april 2008

Och nu har jag också skaffat mig en sån här blogg

Eftersom alla andra har skaffat sig en sån här blogg vid det här laget så kände jag inte för att vara så mycket efter.Sedan blir det lätt att man har alldeles för mycket att göra när man ligger hemma och är sjuk, i mitt fall blir det till att se vänner. Är inne på 6e säsongen nu och fick boxen för bara 3 veckor sedan. Det blir även en hel del nätshopping, då det gör en lite gladare iallafall, men det går verkligen inte upp mot att shoppa riktigt =)
Sedan är det valborg imorgon, det är den bästa ursäkten alla fjortisar har till att få supa sig fulla, för min del blir det nog mest att ta det lugnt (: Hade inte varit helt fel att åka ut till Dyrön med älsklingen i några dagar, men då jag är nyopererad så är det inte någon bra ide att sova borta, tyvärr..
På tal om det så tar jag bort stygnen om en vecka. ska verkligen bli skönt !
Pusss

Inga kommentarer:

 
-