30 april 2008

Valborg

Valborg är som sagt en ursäkt för fjortisar att dricka sig fulla och göra saker som dom dagen efter ångrar. men ändå är det segt att vara sjuk, fast mår sjukt mycket bättre nu :)
Och i morse när jag skulle gå ner och koka the, så hörde jag håkan hellström på radion, och av någon anledning blev jag direkt på mycket bättre humör ! Fortfarande rätt trött då jag bara sov en timma inatt, fast Chip höll mig sällskap hela natten så det var mys :)
Sedan vet jag inte vad som händer ikväll, flera försöker få med mig till slottskogen. Men jag får se.
Jag måste bara säga att valborg för ett år sen var helt underbart, vid den här tiden var jag och patricia ute med båten och lekte, haha så jävla bäst <3 face="times new roman">Men vi får se vad som händer till kvällen, haha ! Och så måste jag bara säga grattis till Conne som fyller år idag, grattis <3 face="times new roman">Men nu ska jag fortsätta att se vänner, skriver kanske mer sen (:

Pusss

Inga kommentarer:

 
-